środa, 27 stycznia 2016

DT helloscrap.pl - Kraftszopa

Cześć Kochani!
Jest mi niezmiernie miło, że mogłam wstąpić w szeregi pierwszego Design Team'u Hello Scrap. To dla mnie ogromne wyróżnienie i zaszczyt. 
W kilku słowach opowiem o sobie i moich zainteresowaniach.
Pod pseudonimem Kraftszopa kryje się Ania, pogodny rudzielec z Gdańska. Scrapbookingiem zajmuję się od blisko czterech lat. Jest on dla mnie pasją, frajdą i relaksem. Formy, w których czuję się najlepiej to albumy i kartki, jednak w przypływie pomysłów powstają także inne prace. Lubię zarówno prace proste, jednowarstwowe jak i te bogate, pełne ozdób i dodatków. Uwielbiam kolorować stemple. Jak sama piszę o sobie na blogu - jestem niepoprawną ich ciułaczką. Na przygodę z blogowaniem zdecydowałam się stosunkowo niedawno, ale już wiem, że był to dobry krok i dobrze mi z tym. Oprócz zacięcia scrapowego kocham żeglarstwo, rowerowe eskapady na holenderskim kanapowcu i gorzką czekoladę.
Jestem pełna nadziei, że stworzymy wyjątkowe miejsce, do którego chętnie będziecie wracać.
Próbka moich prac poniżej. 








Do zobaczenia!

10 komentarzy: