czwartek, 11 lutego 2016

Kolorowy exploding box

Jestem, jestem :) witam!
Długo zastanawiałam się jaką pracę pokazać Wam jako pierwszą helloscrapową inspirację...
i zaskoczę - nie będzie to kartka! :) A właściwie kartka, ale nie taka standardowa.
Przygotowałam exploding box na urodziny pewnego młodego człowieka. Siedmioletni Eryk uwielbia filmy o Transformersach. Miałam z tym fantem nie lada problem, ale chyba się udało... :)
Wykorzystałam zielenie i turkusy z kolekcji papierów Carpe Diem Piątku Trzynastego oraz żółty arkusz Lacy Sunset Rapakivi. Do tego sporo kolorowych kryształków oraz główni bohaterowie oczywiście :)
Pudełko z zewnątrz prezentuje się niepozornie, ale w środku dużo się dzieje!! :)








Wykorzystane materiały:


Zestaw papierów - Carpe Diem - 30,5x30,5  Papier - Lacy Sunset 2/6 - 30,5x30,5 - Rapakivi 

Kosteczki dystansowe - 1mm 


Dziękuję za uwagę.
Pozdrawiam!

http://karolinawycina.blogspot.com/

2 komentarze: