piątek, 7 października 2016

Granatowy box o lekkim zabarwieniu mediowym...

W kwestii mojej sympatii do koloru granatowego nic się nie zmieniło - nie lubię, i już!
I nie pytajcie o powód, po prostu nie leży mi ten kolor...
Aczkolwiek, nie wiedzieć czemu, bardzo spasował mi
różany arkusz papieru Scrapberry's w tym właśnie kolorze :)
ot taka sprzeczność! :)
Pudełko okleiłam wspomnianym papierem, a w środku połączyłam go z lekkim mediowaniem,
oczywiście w kolorze granatowym... niestety ;)
Zobaczcie jak mi poszło - zapraszam!










Wykorzystałam:

Papier - Primavera - Entwined - Scrapberry's - 30x30   Pudełko Exploding Box - białe 

 Tekturka - Mehendi - Serca z lotosem - 2 szt. - Scrapiniec   Tekturka - Doily Lace - Koronkowe bordery - 2 szt. - Scrapiniec 

Maska/Szablon - Kafelki Maroko    Pasta modelująca - 120 ml 

Mgiełka Vintage Spray - jeans - 30 ml   Tusz akrylowy SPLASH! - biały 

Tekturka - Napis "Mr&Mrs" - 3 szt. - Scrapiniec   Kwiaty papierowe - Cherry Blossom - białe - 10 szt. 

Ściskam i pozdrawiam!

http://karolinawycina.blogspot.com/

4 komentarze: