piątek, 4 listopada 2016

Akwarelowy album

Dzień dobry w listopadzie! :)
Ania wspominała ostatnio - klik - że nie przepada za listopadem... a ja lubię listopad i wieeelbiam jesień.
Jednak inspirację na dziś mam letnio-wiosenną.
Końcem października moja przyjaciółka wyszła za mąż,
a ja z tej okazji przygotowałam dla niej taki oto album na wspomnienia.












Materiały ze sklepu:

Mgiełka pastelowa Ayeeda Mist - Turquoise - 13arts   Mgiełka pastelowa Ayeeda Mist - Berry - 13arts 

 Mgiełka pastelowa Ayeeda Mist - Cobalt - 13arts   Stemple gumowe - Rossibelle II - Prima Marketing 

Tusz akrylowy SPLASH! - Glitter Green - 13arts   Tusz akrylowy SPLASH! - złoty - 13arts 

 Foamiran - Biały - 35x30 cm   Pręciki do kwiatów - żółte - 100 szt. 

Dzięki za uwagę i polecam nasze najnowsze wyzwanie ze świątecznym moodboardem :)
Pozdrawiam!

http://karolinawycina.blogspot.com/

4 komentarze: