środa, 23 listopada 2016

Dla kogoś, dla domu

Porwały mnie świąteczne klimaty.
W całym mieszkaniu leży brokat. Na pracach też go sporo. I choć za oknem śniegu nie widać, to w mojej pracowni delikatnie poprószył. Moja ramka z pewnością będzie fajną ozdobą na szafkę czy kominek. Zamiast kartki świątecznej podarowana sprawi komuś uśmiech. 
Użyłam papierów od Primy oraz Galerii Papieru. Jednym z elementów bogatej kompozycji jest kwiat z foamiranu potraktowany różowym tuszem. Jeśli chodzi o samą ramkę najpierw pomalowałam ją na biało, potem posypałam czerwoną akwarelą. Gdy popryskałam wodą zaczęła się zabawa. Dodałam nieco złotych akcentów by wydobyć zdobienia ramki. Oczywiście na koniec wszystko potraktowałam Gesso by efekt ośnieżenia był wyraźniejszy. 





W pracy użyłam:


 





Pozdrawiam serdecznie,


2 komentarze: